Follow Dashboard
Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Amy Shuhadah
Edited by ; Aimi 'Aqilah

Thursday 16 October 2014 | 17:27 | 0 comments

Morning. Dah lama tak mengupdate blog ni. Haish, sejak jadi student ni busy sokmo. *Okay over*. So far okaylahh duduk sini. Cuma tak sabar nak duduk rumah sewa sendiri. Yelah, ada privasi sendiri. Tak payah nak serabut dengan peraturan kat sini. Actually, MARA dah masuk. Happy happy ! Semua keinginanku akan ditunaikan. hihihi. Dan harini aku kene menghadap kuiz programming yang susah tak berapa nak susah tu. Then, baru balik kampung. Kehidupan aku kat universiti aku yang tercinta ni, macam macam ragam ada. Suka senior lahh, gaduh sini sana, tak puas hati lahh. Normalkan budak universiti macam tu. Takkan nak damai setiap masa. Aku tak rasa macam tu. 

Tapi topik suka kat senior tu memang best. Aku ingat waktu sekolah menengah je. kat universiti pun. nak diikutkan memang aku malas nak suka sesape kat sini. semua macam berlagak hensem padahal kucing kat rumah aku pun lagi hensem daripada mamat mamat kat sini. tetibe pulak aku terminat sorang senior ni. budak repeat programming. Tapi aku nak behave sebab aku dah ada someone yang aku sayang and aku harap kami ada jodoh. Aku terima dia seadanya. Bukan sebab rupa tapi sebab hati. And aku dah banyak lalui macam macam dugaan dengan dia. Dan aku memang tak nak hancur macam tu je. 5th Anniversary. Okay dah. yang ni macam lebih lebih pulak. So far pelajaran aku memang okay and aku rasa bersyukur sebab aku dapat masuk kelas foundation math tu. Tipulah tak sedih masa first first tu. And ada hikmah disebalik semua tu. Aku pandai and boleh ajar add math kat orang. Yang tu memang aku tak pernah merasa waktu sekolah menengah dulu. So, kat sini aku akan buat perubahan drastik untuk masa depan aku. Alhamdulillah, everything gonna be okay :)



Old things | New things