Follow Dashboard
Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Amy Shuhadah
Edited by ; Aimi 'Aqilah

Friday 17 October 2014 | 10:24 | 0 comments



Cantiknya dunia ni. Tapi kalau kita pandai jaga environment dia mesti lagi cantik. Okay, boring sangat malam ni. Takde mood nak sambung buat poster. Hmm. Entahlahh pasai apa malas sangat. Macam nilah kalau balik rumah. Perangai dari dulu tak ubah-ubah. Tapi keinginan nak belajar masak tu makin ada. And memang teringin nak buat brownies. I will show it. Insyaallah, kalau poster siap awal. Ngarut k ngarut. 

Nak cerita tadi aku minum starbucks tiramisu. Memang sedap gila nak mampus tapi lelama rasa nak muntah. Belilah regular punya. Kononlahh acah-acah lepak situ nak rasa mall baru bukak belakang kampus. Yg tak tahan dekat level 4 kampus aku ada jalan menghubungkan kampus aku dengan mall tu. Memang ujian bagi pelajar Unikl and lepas ni bebudak ni mesti cakap mcm ni ," wehh, jum lepak starbucks. secret recipe. coffee bean." sampai kedai depan kampus pun semua tk pandang dengan duit mara bertimbun dalam bank. Haa memang sedap sangat. Lepastu hujung bulan " Wehh, lepak kedai aisya lah weh. Boring lahh asyik secret recipe je. starbucks je." Padahal dah takda duit. Hahahaha. Confirm ada punya and orangnya faham-faham jelahh. Hahaha. Tapi starbucks dah haram. *CRYING*. Takpelahh bukan sedap sangat pun. Kopi aku buat lg sedap. Aku puji diri sendiri, itu je mampu. Hmm. Okay, battery laptop low. Nak tidur. Nanight. Loveyouuuu I--- :P



Old things | New things