Follow Dashboard
Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Amy Shuhadah
Edited by ; Aimi 'Aqilah

NEW LIFE :')
Saturday 5 July 2014 | 07:08 | 0 comments

wow! rasa macam tak percaya dah dapat log in balik blog kesayangan aku ni. serious rindu sangat. last update waktu awal tahun lepas. And now, aku dah sambung belajar dahh. Dapat rasa remaja tu :) dah besar dah Amy . Sekian lama tinggal  blog and finally aku dapat jumpa balik hobi aku. So many things have changed. My life, my friends , and many precious things. And especially for my mama yang dah banyak berkorban untuk besarkan aku sampai aku dapat masuk universiti walaupun result tak gempak. Okay, I dont want talk about my result .Aku rasabersyukur sangat dengan result aku. Mungkin itu bukan rezeki aku. Terlalu banyak challenge yang aku lalui and alhamdulillah aku dapat menempuhinya dengan baik. Mungkin suatu hari nanti akan ada lebih baik untuk aku :) keep praying fo me dear followers :)

And aku jumpa kawan baru kat universiti ni. Tapi aku tak pernah lupa kawan lima tahun aku :'(. They always in my heart forever. Susah senang kami bersama. Sedih, gembira , gaduh kami bersama. that is sweet moment actually . Ilove them ! Terlalu banyak nak cerita kat sini tapi rasa macam over page pulak kang. hahaha. And the most importance is aku dapat biasakan diri kat sini walaupun pada awalnya aku agak awkward dengan budak - budak sini. Yelahh, yang over bajet pun ada tapi aku tahu hati diorang baik. Maybe sometimes life dorang kann. We dont know right ? Just think positive and always behave :) 

Almost two weeks aku dah kat sini. Alhamdulillah. Semunya berjalan lancar cuma yang tertunggu sekarang ni pasal loan MARA . Hmm mungkin yang ni agak merunsingkan bagi pelajar kat sini tapi Insyaallah everything will gonna be okay and always keep praying :) biasalah bukan senang nak jadi senang. Is it right ? Ibarat kalau kita nak keuntungan mesti susah sikit kann. That is real life. Sesetengah orang kalau nak keutungan , guna cara kotor tapi keutungan yang mereka dapat tu tak lama. So , think deep :)
          


Old things | New things