Follow Dashboard
Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Amy Shuhadah
Edited by ; Aimi 'Aqilah

Saturday 5 July 2014 | 21:55 | 0 comments

Morning :) memang bagus anak dara bangun lambat kan. Ni kalau kat rumah ni dah lama dahh kene bebel. Biasalah, duduk hostel takde sapa nak cara. Lantak lah kau camana pun. Asalkan pandai jaga diri.Kekadng hidup ni kene sentiasa bermotivasii sikikk, kalau takk hmm tergadai body sini sana.The most importance is SOLAT LIMA WAKTU jangan lupa :)

Bila bukak blog , lagu ni memang buat aku ingat kat dorang. Seriously, kekadang sebakk. Choii sesedih lah pulak pepagi nii opps tengahari dahh :D Dearest friends, aku dah kurang melepek dahh bulan puasa ni. Kalau melepek pun sebab -sebab tertentu. Ini bukan drama ke hape okay. Ini memang betul. Mungkin faktor umur kot. Hahaha *ttibe* . Hmm harituu jumpa cechaa, belanja bukak puasa. Tersangat rinduu :( Nasib baik senang nak jumpa. Yang lain tuu kalau aku boleh drive and ada kereta sendiri boleh lahh senang jumpa.

Ni lagi satu kes, apa susah sangat aku nak lupa mamat nii. Tak faham lahh aku. Hish, mulut duk kata dah move on. Hati nii masih meracau racau pasal dia. Kenapaaa kenapaaa . Tak nak ingat dia dahh. Mungkin sebab aku tahu dia belajar kat PALAM kott. Hish, macam tak masuk akal lah pulak. Tapi itulah kenyataan. Hmm walaupun sebelum ni ada kes pasal aku dengan dia yang gila kecoh kat group whatsapp mumtaz. Tapi hati ni hishhh. takk takkk . Tak mungkinnn ! mende aku mengarut ni. Dahh k dahhh. Okay ni dah cerita lain dahnnii. 

Okaylahhhh, nak settle pasal diri aku dulu. Gian blog dah datang. hahaha. sekian lama ditinggal kann .Okay , rinduuu stella lelaaa :') babaiiii :*


Old things | New things