Follow Dashboard
Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Amy Shuhadah
Edited by ; Aimi 'Aqilah

sadlife :(
Thursday 23 May 2013 | 21:59 | 0 comments


welcome holiday :) .tapi orang lain cuti semua dua minggu .tapi mcam biasa lah bila dah jadi SPM candidates ni , no more cuti oke .tak kisah mana sebab demi nak dapatkan STRAIHGT A's tu , aku jadi tak kisah . exam midyear pon baru je habis , so , malas nak cakap :/ mungkin boleh perform waktu exam trial nanti . by the way , aku tak sabar-sabar nak balik sebab dah tak duduk damansara dah . dah boleh duduk kat asrama sendiri :) .happy jugak sebab senang nak pergi kelas , prep pun kat kelas . agak jadi teratur hidup berbanding duduk kat Damansara . mungkin aku akan rindu Damansara tuu .but takpe , sebab lagi senang aku nak study dengan kawan - kawan aku .


okay , aku tak nak hidup aku jadi stress dengan benda yang aku tak payah fikir pun takpe .just jadikan sebagai cabaran untuk kau amy .mungkin bila dia buat macam tu , aku boleh sedarkan diri aku yang aku ni nak SPM and dapat keputusan yang gempak nanti .so , think positive :) . "kalau awak sedang mengutuk saya dalam hati awak tu , bermakna awak orang bodoh " . okay , sentapp . takpee ,walaupun benda yang dia cakap tu tak betul ,itu urusan aku dengan ALLAH . actually , benda ni sebenarnya sangat melemahkan aku . tapi , aku try nak kuatkan diri aku sebab aku tahu ALLAH tu sentiasa ada . kawan -kawan aku pun bagi support :) .






Old things | New things