Follow Dashboard
Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Amy Shuhadah
Edited by ; Aimi 'Aqilah

PHARMACIST TO BE :)
Friday 26 April 2013 | 20:37 | 0 comments



exam mac dah berlalu .ada subjek yang turun , ade subjek yang naik .so , midyear kenelah up siket struggle tu . dah tak nak ke bawah :( .nak ke atas pulak .so , target aku untuk mid nih , takde yang failed dan 5A .Insyaallah :) .Amy boleh buat :) . tunjukkan kat family aku dgn cikgu-cikgu . semalam dekat sekolah , aku dengan aimi survey kos mana yang best .haha . *sambil-sambil tu berangan kejapp ><* .Insyaallah , termakbul :) . So, sebelum ni aku cadang nak jadi haemologist , tapi aku rasa macam tak minat lah pulak bahagian tu . And finally , aku rasa jadi pharmacist pun okay . okay , tak terlalu mengharap tapi usaha + doa + tawakal = :) 



best i think . tengok ubat tiap-tiap hari . haha :D .dan malam tadi sepupu aku cerita pasal sedara kitorang yang nak pergi Jordan tapi Bahasa Arab dia dapat B . and abang dia pulak orang atasan kat KPM , then , dia pun dapatlah untuk ke Jordan :) . untong kann . dan mungkin dia boleh tolong aku dengan sepupu aku untuk ke oversea dengan berdasarkan result . Insyaallah , lagi semangat untuk aku dapatkan straight A dalam SPM ! serious , aku tengok senior aku yang bakal jadi doc , best nyaaa . I WILL STRIVE TO GET STRAIGHT A'S IN SPM :) . 


THE MOST IMPORTANT IS :
              OBSERVED RELATIONSHIPS WITH EVERYONE ESPECIALLY WITH 
               GOD :) 


Old things | New things